Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 241 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mobilní aplikace pro psychodiagnostiku předškolních dětí
Guryča, Ondřej ; Smíšek, Radovan (oponent) ; Škutková, Helena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na možnost psychodiagnostiky předškolních dětí pomocí aplikace v chytrém telefonu. V práci je pojednáno o principu psychodiagnostiky a jejím rozdílném přístupu u dětské psychodiagnostiky, dále jsou zde uvedeny používané psychodiagnostické testy. V další části je představena realizace aplikace pro operační systém Android s vybranými testy. Nakonec je vysvětlen způsob vyhodnocení dat a doporučení používání aplikace.
Svědci autobusovi ZaBřehem Problematika alternativního prostoru
Benčíková, Barbora ; Šrek Bromová, Veronika (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se týká mého životního projektu ZaBřehem a mé aktivitě v tomto projektu, která má charakter spolupráce, organizace, DIY, bytového designu, webdesignu, malířství, řemesla a časem i kulturní organizace až kurátorství. Práce projuje několik složek celého projektu a má za cíl obhájit roli umělce při vzniku nového místa, které má ambice změnit přístup k lidem s diagnostikovaným duševním onemocněním. Zároveň se zaměřuje na prostor konkrétně jedné z místností, jejíž uspořádání autorka pokládá za své autorské dílo, stejně jako způsob přenosu tohoto prostoru do prostor školy k obhajobě, díky čemuž vznikne další místně specifická instalace.
Černá žena
Orlová, Jana ; Alster, Darina (oponent) ; Ruller, Tomáš (vedoucí práce)
Černá žena jako symbol. Černá žena jako odvrácená tvář, jako stín. Černá žena jako zánik, destrukce, smrt. Černá žena jako archetyp a manifestace.
Defenzivní jízda
Zapletalová, Kateřina ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Semela, Marek (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice vzdělávání řidičů a praxi bezpečné a naopak nebezpečné až agresivní jízdy. Cílem práce je zmapovat problematiku bezpečné a defenzivní jízdy a nadefinovat tak zásady defenzivní jízdy. První část práce se zabývá teorií defenzivní jízdy, která je rozebrána jak z psychologického, tak právního hlediska. Další část práce se zabývá bezpečností silničního provozu, která je popsána v rámci přímých a nepřímých ukazatelích bezpečnosti silničního provozu. Empirická část práce pak podrobně rozebírá konkrétní situace v silničním provozu, které vedou k dopravním nehodám. Tato analýza je provedena na základě podkladů k reálným dopravním nehodám. Z konkrétních situací dopravních nehod jsou pak nadefinovány zásady defenzivní jízdy.
Mobilní aplikace pro sledování závislostí
Foltýn, Martin ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout, naimplementovat a otestovat mobilní aplikaci pro platformu iOS. Ta bude sloužit ke sledování závislostí na drogách a závislostí psychickych. Aplikace může pomoci uživateli sledovat pokrok v průběhu času, vzory aktivit a míst, které návykové chování způsobuje, a navede ho na správny směr v odvykání. Snaží se porozumět problémům uživatele, motivovat a nabízet pomocnou ruku. Důležitymi aspekty ve vyvoji bylo studium problematiky mobilních aplikací, existujících řešení, vyzkum cílové skupiny uživatelů, problematiky adiktologie a terapie, návrh a implementace s pochopitelnym uživatelskym rozhraním a testováním vysledků na reálnych uživatelích.
Návrh doporučení pro využití guerilla marketingu
Kulčák, Bruno ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pracuje s tématem guerilla marketingu, jakožto jednou z netradičních forem marketingu a jeho použití v marketingových kampaní. Zároveň je nahlíženo na psychologickou stránku věci a na fakt, že psychologie je s marketingem úzce spojena. V teoretické části je představena literatura a pojmy z oblasti marketingu a psychologie. Analytická část je rozdělena na 2 části, kde každá rozebírá jiné přístupy ke guerilla marketingovým kampaním. Následně v návrhové části jsou parametry jednotlivých kampaní porovnány a ze získaných poznatků je navrhnut výstup a doporučení. Nakonec je vytvořen návrh, jak pomocí poznatků z této práce takovou guerilla marketingovou kampaň vytvořit.
Psychologické vlivy světla na člověka
Hána, František ; Baxant, Petr (oponent) ; Škoda, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vlastnostmi světla a barev a jejich působením na psychologii člověka. Na základě těchto poznatků a poznatků zjištěných při dotazování veřejnosti formou ankety je navrženo optimální řešení interiéru vstupní haly budovy VUT FEKT Brno Technologická 12. Při řešení interiéru je brán v potaz i Feng-Shui, který popisuje, jak uspořádat interiér, abychom dosáhli co nejlepšího proudění energie čchi.
Grafologové - site specific propagace
Buchtová, Yveta ; Baková, Helena (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Projekt rozšiřuje povědomí o grafologii a jejích přínosech pro každého. Web grafologové.cz tvoří informační základnu, v budoucnu bude propagovat grafologické služby. Kampaň zve zájemce na web pomocí karet, ty nesou citáty o grafologii. Úspěšnost kapmaně je monitorována. Neustále je porovnávána návštěvnost nového webu se starým.
Zrakové vnímání řidiče v dopravním provozu
Vorálková, Kateřina ; Plch, Jiří (oponent) ; Sedlák, Robert (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je posouzení a shrnutí vnímání řidiče v dopravním provozu z hlediska psychologie a jeho ovlivňování různými aspekty a z toho vyplývající dopady při řízení vozidla. Dále se jedná hlavně o popis zrakové soustavy a popis světla, jako činitele podstaty vzniku zrakového vjemu. V práci jsou rovněž uvedeny dva experimenty týkající se reakční doby a psychické reakce řidiče v závislosti na požitém alkoholu. Výsledky prvního testu reakční doby při rozjezdu na světelné křižovatce byly jen potvrzením již uvedených hodnot z různých publikací a z internetu. Výsledky druhého testu, který byl zaměřen na psychickou reakci v závislosti na objemu požitého alkoholu, by pro mnohé mohly být překvapivé.
The Discourse of Mobile Technologies Advertising
Šutera, Ondřej ; Kotásek, Miroslav (oponent) ; Rujbrová, Šárka (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the analysis of the language in advertising on considered samples of contemporary advertising. It analyses the concept and origin of advertising, its history and categorization. The practical part analyses modern advertisements. The thesis unifies the theoretical and practical knowledge about the advertising and its language.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 241 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.